KALİTE POLİTİKAMIZ
1. Eğitim yönetiminin her düzeyinde en iyi standartlara ulaşma,
2. Hizmet alanların beklenti, duygu ve düşüncelerini almak, istekleri doğrultusunda hizmetin süreci ve mevzuatı konusunda bilgilendirme; tüm hizmet alanlarını kurumun var olma nedeni olarak görme,
3. Hizmetin yerine getirilmesi sırasında, din, dil, ırk, mezhep, vb. yönleri ayrıcalıklı özellikler olarak görmeyerek hizmet alanların tümüne adil davranma; hizmetin sunumunda esas olan yasal mevzuatı objektif olarak uygulama,
4. Kurumun bilgi birikimleri ve yapılan işlemlere ilişkin yasal mevzuat ve gizli nitelikli olmayan bilgilere, ilgililerin kolaylıkla ulaştırabilmelerini sağlama,
5. Kurumda gerçekleştirilen hizmetlerin iyileştirilmesine yönelik tüm ilgililerin önerilerini doğrudan veya dolaylı olarak (anket, öneri köşeleri, talep kumbarası vb.) alma; Öz Değerlendirme Kurulu’nun incelemesi sonucunda uygulamaya koyma ya da bir üst kuruma iletme,
6. Kurumda iş süreçlerinin planlanması, yönetilmesi ve iyileştirilmesinde; kurum mevzuatı ve tüm ilgililerin beklentilerini dengeleyecek şekilde tasarlama ve geliştirme,
7. Çalışan ve hizmet alanların şikâyetlerinin ilgili birimler tarafından kabul edilmesi ve en kısa zamanda cevaplanması,
8. Araştırma, geliştirme faaliyetleri ve ekip çalışmaları yaparak ya da yapılan bilimsel araştırma sonuçlarından yararlanılarak, yönetim ve eğitim-öğretim hizmetinin verim ve etkililiğini sürekli olarak geliştirme,
9. Eğitim ve yönetimin kalitesinin artırılması, eğitim sisteminin geliştirilmesi ve yeniliklerin sisteme kazandırılmasında, teknoloji’den en üst düzeyde kullanılmasında öncülük etme, lider olmak,
10. Çalışanların görev dağılımı, maddi ve mali kaynakların kullanımı konularında; yapılan çalışma, harcama ve dağıtımlarla ilgili veriler sürekli izlenerek, hedeflerle ve verilerle yönetim anlayışının uygulanmasını sağlama, kaynak dağıtım ve kullanımını verimli, etkili, adil ve objektif olarak geliştirme,
11. Kurumsal ve bireysel gelişmeleri “Sürekli Eğitim ve İyileştirme” anlayışına dayandırarak, eğitim ve iyileştirme sonuçlarını değerlendirme; standartlaştırma veya düzeltme uygulamalarıyla hayata geçirme,
12. Okulumuzla ilişkili tüm kurum ve insanların, paydaşlarımızın “Gevher Nesibe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin değerli bir ferdi olduğu” gururunu duymaları sağlanarak, dayanışma ve işbirliğini en üst düzeyde geliştirme.